Aby mohl být v práci každý sám sebou

T-Mobile v Česku provozuje telekomunikační a datovou síť, kterou využívá přes šest milionů klientů. Jeho interní projekty tak mají dopad na velkou spoustu lidí, což se samozřejmě týká i juniorních pozic. A pozor – ne všechny projekty jsou tu telekomunikační, portfolio je dnes už podstatně širší. Firma navíc intenzivně šlape do nastavení své vlastní firemní kultury, dbá na podporu rovných práv a chce, aby se všichni bez rozdílu cítili v zaměstnání dobře.

Cokoliv děláš, má dopad na spoustu lidí. I když jsi zatím na juniorní pozici

Cokoliv děláš, má dopad na spoustu lidí. I když jsi zatím na juniorní pozici

Velká společnost, jako je T-Mobile, může vyvolávat otázky, jestli se v ní člověk neztratí. Tady to neplatí. Tvá práce bude mít už od začátku velký dopad, a to i v případě, že zatím působíš na juniorní pozici. Od začátku uvidíš výsledky a díky agilnímu fungování týmů budeš v práci efektivní.

V T-Mobile najdeš inovativní projekty i prostor pro inspirativní diskuze.

Jak se žije lidem v T-Mobile? Proč si rádi povídají s kolegy a které místo mají v kanceláři nejradši?

inovativní projekty
Přehrát video
thumbnail

Jsme zvědaví a rosteme. Podporujeme inovativní myšlení

Na jednom se tu lidé shodnou – cílem všech je neustále zlepšovat a posouvat věci okolo a každý den být trochu lepší. Takové prostředí přitahuje podobné typy lidí, kteří ve firmě dlouhodobě zůstávají. T-Mobile jejich snahu podporuje, ať jde o inovace v pracovním procesu nebo vymýšlení vlastních projektů.

V T-Mobile to není jen o telefonování a tarifech. Oblastí, kterým se tu věnují, je podstatně víc

Technologická rozmanitost

Industry 4.0

Možná nevíš, že v T-Mobile najdeš kromě vývojářů softwaru a hardwaru také mechatroniky, elektroniky a konstruktéry. S jejich pomocí firma vyvíjí inovativní služby a řešení pro automobilový průmysl.

1/
5

Bezpečnost a správa dat

Součástí struktury T-Mobile jsou moderní datová centra, kam ukládají data mezinárodní společnosti, státní správa i drobní živnostníci. Firma jim garantuje nejvyšší míru bezpečnosti dat a denně se stará o to, aby svým závazkům dostála.

2/
5

Péče o společnost

Pro T-Mobile je jedno z klíčových témat také digitální inkluze, proto investuje do vzdělávání a povědomí o zdravých digitálních návycích. Spolupracuje s neziskovkami, účastní se dobrovolnických aktivit, a pokud je to potřeba, pomáhá při mimořádných událostech v Česku.

3/
5

People Experience

Přistupovat k zaměstnancům jako k zákazníkům? Jasně! T-Mobile chce dát svým lidem to nejlepší možné prostředí. Jejich spokojenost si proto měří nejenom na základě průzkumů, ale také prostřednictvím osobních rozhovorů. Firma navíc pracuje s metodikou Agile@Scale, která zaměstnancům pomáhá rozvíjet projekty a služby pro zákazníky.

4/
5

Umělá inteligence (AI)

V T-Mobile se drží trendů a snaží se vždy zapojovat ty nejnovější možnosti a technologie. Tady se kromě jiného pracuje na celofiremním interním chatbotovi nebo na převedení většiny otázek ze zákaznického centra do kompetence umělé inteligence.

5/
5

Jak spolu souvisí data a zemědělství?

Dozvíte se v seriálu Cloudová civilizace

„Data z dronu nám ukážou, kde je potřeba hnojit nebo více zalévat,” popisuje Senior Business Architect Jindřich Hemer z T-Mobile CZ.

Jak spolu souvisí data a zemědělství?

Dozvíte se v seriálu Cloudová civilizace

„Data z dronu nám ukážou, kde je potřeba hnojit nebo více zalévat,” popisuje Senior Business Architect Jindřich Hemer z T-Mobile CZ.

Cloudová civilizace
Přehrát video
thumbnail

Jak spolu souvisí data a zemědělství?

Dozvíte se v seriálu Cloudová civilizace

„Data z dronu nám ukážou, kde je potřeba hnojit nebo více zalévat,” popisuje Senior Business Architect Jindřich Hemer z T-Mobile CZ.

Cloudová civilizace
Přehrát video
thumbnail
Přehrát video
thumbnail

Jak spolu souvisí data a zemědělství?

Dozvíte se v seriálu Cloudová civilizace

„Data z dronu nám ukážou, kde je potřeba hnojit nebo více zalévat,” popisuje Senior Business Architect Jindřich Hemer z T-Mobile CZ.

Cloudová civilizace
Přehrát video
thumbnail
Přehrát video
thumbnail
Přehrát video
thumbnail
Erika Jergl
Erika Jergl
social media specialist

V T-Mobile dělám sociální sítě a moje náplň práce je tak různorodá, až mám pocit, že se nikdy nemůže vyčerpat. Zároveň je firma hodně pokroková, snaží se reagovat na trendy a přinášet zaměstnancům pro ně atraktivní pracovní možnosti a benefity.

Erika Jergl
social media specialist

V T-Mobile dělám sociální sítě a moje náplň práce je tak různorodá, až mám pocit, že se nikdy nemůže vyčerpat. Zároveň je firma hodně pokroková, snaží se reagovat na trendy a přinášet zaměstnancům pro ně atraktivní pracovní možnosti a benefity.

Vést tým čestně a s empatií. To je krédo našich leaderů

Leader je tu bezpečný přístav pro celý tým – udává správný směr a podporuje všechny dobré nápady. Bez dobrého leadera se nic neposune dopředu. Leadership v T-Mobile spolu s tím podporuje interakce a spolupráci v rámci týmu i napříč celou firmou.

Bouráme korporátní stereotypy

V T-Mobile se ty stereotypy vyvrací docela snadno – super vychytané kanceláře, lidé na prvním místě a parta lidí různých názorů, kultur, v různém věku, z několika zemí světa. Jaký další korporátní stereotyp vás napadne? Třeba, že ve velké firmě se nikdy kariérně neposuneš? Tak to tady také neplatí! Jaký další korporátní stereotyp tě napadne?

Erika Jergl
Mohamed Ashraf Bekai
manažer prodejny

I když je T-Mobile velká firma, necítím se tady jako v korporátu. To mě tady už šest let drží.

Mohamed Ashraf Bekai
manažer prodejny

I když je T-Mobile velká firma, necítím se tady jako v korporátu. To mě tady už šest let drží.

„Ztratit se na kariérní cestě není ostuda, ale příležitost.“

S Evou Polášek Velímovou o tom, proč byla rozhodnutá z T-Mobile odejít, a proč se to nakonec nestalo.

T-Mobile
Přehrát video

Věci dotahujeme do konce. Vždy, když to dává smysl.

Chcete vědět, co se u nás řeší?

Sledujte nás na sítích

Propojme se na Linkedinu

Chcete vědět víc? Koukněte i na kariérní stránky.

Mrknu se
Kliknutím na tlačítko "Přijmout" souhlasíte s ukládáním souborů cookie do vašeho zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy používání webu a podpory našich marketingových aktivit.