Aby mohl být v práci každý sám sebou
T-Mobile v Česku provozuje telekomunikační a datovou síť, kterou využívá přes šest milionů klientů. Jeho interní projekty tak mají dopad na velkou spoustu lidí, což se samozřejmě týká i juniorních pozic. A pozor – ne všechny projekty jsou tu telekomunikační, portfolio je dnes už podstatně širší. Firma navíc intenzivně šlape do nastavení své vlastní firemní kultury, dbá na podporu rovných práv a chce, aby se všichni bez rozdílu cítili v zaměstnání dobře.
Projdi si rychlý test, který ti napoví, jestli je CzechCrunch to pravé místo pro tebe!

Cokoliv děláš, má dopad na spoustu lidí. I když jsi zatím na juniorní pozici
Velká společnost, jako je T-Mobile, může vyvolávat otázky, jestli se v ní člověk neztratí. Tady to neplatí. Tvá práce bude mít už od začátku velký dopad, a to i v případě, že zatím působíš na juniorní pozici. Od začátku uvidíš výsledky a díky agilnímu fungování týmů budeš v práci efektivní.
přidej se
Jsme zvědaví a rosteme. Podporujeme inovativní myšlení
Na jednom se tu lidé shodnou – cílem všech je neustále zlepšovat a posouvat věci okolo a každý den být trochu lepší. Takové prostředí přitahuje podobné typy lidí, kteří ve firmě dlouhodobě zůstávají. T-Mobile jejich snahu podporuje, ať jde o inovace v pracovním procesu nebo vymýšlení vlastních projektů.
V T-Mobile to není jen o telefonování a tarifech. Oblastí, kterým se tu věnují, je podstatně víc
Industry 4.0
Možná nevíš, že v T-Mobile najdeš kromě vývojářů softwaru a hardwaru také mechatroniky, elektroniky a konstruktéry. S jejich pomocí firma vyvíjí inovativní služby a řešení pro automobilový průmysl.
Bezpečnost a správa dat
Součástí struktury T-Mobile jsou moderní datová centra, kam ukládají data mezinárodní společnosti, státní správa i drobní živnostníci. Firma jim garantuje nejvyšší míru bezpečnosti dat a denně se stará o to, aby svým závazkům dostála.
Péče o společnost
Pro T-Mobile je jedno z klíčových témat také digitální inkluze, proto investuje do vzdělávání a povědomí o zdravých digitálních návycích. Spolupracuje s neziskovkami, účastní se dobrovolnických aktivit, a pokud je to potřeba, pomáhá při mimořádných událostech v Česku.
People Experience
Přistupovat k zaměstnancům jako k zákazníkům? Jasně! T-Mobile chce dát svým lidem to nejlepší možné prostředí. Jejich spokojenost si proto měří nejenom na základě průzkumů, ale také prostřednictvím osobních rozhovorů. Firma navíc pracuje s metodikou Agile@Scale, která zaměstnancům pomáhá rozvíjet projekty a služby pro zákazníky.
Umělá inteligence (AI)
V T-Mobile se drží trendů a snaží se vždy zapojovat ty nejnovější možnosti a technologie. Tady se kromě jiného pracuje na celofiremním interním chatbotovi nebo na převedení většiny otázek ze zákaznického centra do kompetence umělé inteligence.
V T-Mobile dělám sociální sítě a moje náplň práce je tak různorodá, až mám pocit, že se nikdy nemůže vyčerpat. Zároveň je firma hodně pokroková, snaží se reagovat na trendy a přinášet zaměstnancům pro ně atraktivní pracovní možnosti a benefity.
V T-Mobile dělám sociální sítě a moje náplň práce je tak různorodá, až mám pocit, že se nikdy nemůže vyčerpat. Zároveň je firma hodně pokroková, snaží se reagovat na trendy a přinášet zaměstnancům pro ně atraktivní pracovní možnosti a benefity.
Vést tým čestně a s empatií. To je krédo našich leaderů
Leader je tu bezpečný přístav pro celý tým – udává správný směr a podporuje všechny dobré nápady. Bez dobrého leadera se nic neposune dopředu. Leadership v T-Mobile spolu s tím podporuje interakce a spolupráci v rámci týmu i napříč celou firmou.
Bouráme korporátní stereotypy
V T-Mobile se ty stereotypy vyvrací docela snadno – super vychytané kanceláře, lidé na prvním místě a parta lidí různých názorů, kultur, v různém věku, z několika zemí světa. Jaký další korporátní stereotyp vás napadne? Třeba, že ve velké firmě se nikdy kariérně neposuneš? Tak to tady také neplatí! Jaký další korporátní stereotyp tě napadne?
I když je T-Mobile velká firma, necítím se tady jako v korporátu. To mě tady už šest let drží.
I když je T-Mobile velká firma, necítím se tady jako v korporátu. To mě tady už šest let drží.
Kariéra v T-Mobile
Kariéra je tu stejně pestrá jako svět informačních a komunikačních technologií. T-Mobile už dávno není jen telekomunikační operátor, jeho projekty sahají do podstatně víc dalších odvětví – pracuje na inovacích v automotive, staví nové možnosti v oblasti umělé inteligence a věnuje se kyberbezpečnosti. Samozřejmostí je tu i vlastní IT centrum. T-Mobile se zároveň může už několik let po sobě pyšnit prvním místem v anketě “TOP zaměstnavatelé”.
Srdcem podnikání T-Mobile je ale samozřejmě stále poskytování služeb v oblasti telekomunikací. Ani to ale není jen tak ledajaké – jako největší český operátor se může pyšnit více než šesti miliony zákazníky. Což znamená, že vaše práce tady bude mít opravdu dopad. A jako největší český operátor má více než šest milionů zákazníků.
Kým chceš být
v T-Mobile ty?
- V T-Mobile si zakládají na tom, aby tu každý mohl být sám sebou
- Co přesně to znamená? Třeba objevovat v lidech skrytý potenciál a nechat je dělat věci tak, aby jim dávaly smysl
- Důležitá je i míra podpory ve vzdělávání a v dalším kariérním rozvoji
Nejlepší zaměstnanecké benefity
V T-Mobile bude spokojený každý, kdo rád využívá mobilní data a telefon – zaměstnanecký tarif je tu jedním z top benefitů. Potěší tě ale třeba i rozsáhlý vzdělávací systém s programy Talent pool, T-Challengers a T-Univerzitou jako vzdělávací platformou.
Zaměstnanecký tarif
5 dní dovolené navíc
Ultraflexibilní pracovní doba
1 den volna na dobrovolnictví
Cafeterie
Shares2You (akcie firmy)
Informace
T-Mobile Czech Republic

Obor firmy
Velikost
Lokality
Obrat firmy
Sídlo firmy
Web firmy


































